Neem ook een kijkje in onze andere webshops

Garantie & klachtenprocedure bij Webwinkels van Webcompanies

1. Hoe lang heb ik garantie op plakfolie?

2. Ik heb plakfolie met drukfouten ontvangen, wat moet ik doen?
3. De kleur van mijn plakplastic komt niet overeen met de afbeelding, wat nu?
4. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
6. Hoe snel reageren jullie op een klacht?

1. Hoe lang heb ik garantie op plakfolie?
Op al onze plakfolies en raamfolies geldt een wettelijke garantie van 6 maanden.

Uitgesloten van garantie zijn:
- Beschadiging door opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage
- Verkleuring door zonlicht
- Beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

2. Ik heb plakfolie met drukfouten ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer je bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 14 dagen op eventuele drukfouten of vlekken. Heb je plakfolie met storende vlekken of drukfouten onvangen? Meld dit dan binnen 14 dagen na ontvangst via onze klantenservice. We zullen in dit geval het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.

3. De kleur van mijn plakplastic komt niet overeen met de afbeelding, wat nu?
We hebben geprobeerd de afbeeldingen zo goed mogelijk met de werkelijkheid te laten overkomen. Echter, kleuren kunnen altijd iets afwijken van wat jij op je beeldscherm ziet. Zet tien beeldschermen naast elkaar en je zult zien dat elk beeldscherm een kleur anders weergeeft. Als je twijfelt over een bepaalde kleur, vraag dan eerst een proef staaltje aan. Dit voorkomt teleurstellingen.

4. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer je bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 14 dagen op juistheid en volledigheid. Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan binnen 14 dagen na ontvangst via onze klantenservice. We zullen in dit geval het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.

5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Heb je een klacht? Geef dit dan door via onze klantenservice.

8. Hoe snel reageren jullie op een klacht?
Ons klantenservice team is op werkdagen van 9:00 tot 16:00 uur aanwezig om vragen en klachten te behandelen. Heb je een vraag of klacht naar onze klantenservice verzonden, dan ontvang je hierop op werkdagen doorgaans binnen een uur, doch hooguit binnen 24 uur een reactie.